Haaw trist..

Åker ju till mjällom imorn :) kulkul men det tråkiga är ju att min lilla älkispälsskis inte följer med ;(
Han har ont i magen så då äre inte så kul och sitta och åka bil hit och dit och trycka i sig massa mat ^^ haha men doch äre bara ca 45 minuter dit menmen jag förstår han! jag skulle inte ha följt med någonstans ifall jag hade ont i min mage heller :( menja så det är jätte tråkigt..

Men det ska bli kul att få träffa mormor och morfar igen :D
blir kanske över där en natt också eller fler ^^
Humi tycker dock inte det menmen (a) buuschiiig :D haha skojja bara menja jag får se hur det blir, kanske åker med dom hem imorn också man vet aldriig ^^ haha menja jag ska sova nu så jag kommer upp :)

Märker också att jag skriver mycket (menja) typ hela tiden (a) märker av det mer när jag skrive än då jag talar ^^ tror jag använder det väldigt mycket menja skiiiiit samma XD

men men men men jaaaag tänker sova nujah ^^



Godnatt ♥

Miss a ♥





Jia ♥



Rania♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback