Yay ♥

Haha fick tillbaka min dator nyss :D
happy girl ( ´ ▽ ` )ノ

nu komma jag ha nått att göra iallafall, men det som suger är ju att allt på min dator har försvunnit ;( haaaaw


men igår kväll så gjorde jag inte så mycket, bakade lite granna och failade hit och dit ^^ sen ringde josefine och snackade med mig i en timme tyyp myys sen gick jag och duschade sen ringde lilla tösen vikkan och vi satt och snackade i över 2 timmar :) ♥ sen försökte jag att sova och det tog ju några timmar.. lyckades somna vid 4 ^^

haha underbart :P 

och idag vet jag inte vad jag ska göra ^^
det ¨blir väll bara att dö ut eller nått :)

men nu ska jag försöka pluggah :) 




Cya♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback