tråkigt

Har inprincip inte gjort nånting idag ^^

For på willys med älsklingen och hans bror julius :D
sen for vi hem och jag fick fixa maten åt oss álla ^^ haha nu när deras förärldrar har åkt till paris så blir man mamman i huset -.-' haha skojja bara men ja sen efter det så har jag bara legat och kollat på tvn :P

fram tills nu tyyp ^^

hade tänkt ta mig en promenad idag men blev inge pga att det blåser som fan så blev till att bara ligga och dega som alla andra dagar ^^ men nu ska jag verkligen gå ut och gå varje dag :D haha bättre det än att bara va chill hela tiden måste röra på mig nångång ^_^ Och det är skönt att bara vara ute och gå och ränsa tankarna :)

Ska gå ner och duscha nu sen se nått avsnitt av devil beside you♥ eller så blire sova ^^ är ledig imorn och fredag :D hihi sköööönt :)





byebye♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback