Max ^^

Ska snart åka med älsklingen och min bror och hans kompis olsson till max men för mig blire sallad ^^ så ja så kommer bara bli ett litet inlägg nu :)

igår så hände det inte så mycket vi for runt på massa affärer och kollade på skor vid ÖoB :)
sen kom älsklingen hem hit igen efter han har städat upp på hans rum :)

sen i fredags så var vi ju på birsta/ikea :D
fick 500 till kläder och 750 till skor av mormor och morfar♥

så jag hittade en tröjja och två linnen och sen ett par skor som först kostade 349 det tyckte inte jag var så hemskt sen när jag köpte dom så kostade dom tydligen 199 :D hahah såja fyndigt ;) fast det var bara sånna dära vanliga skor fast det behöver jag, har redan massa klackskor och alla mina vanliga är antingen traiga eller sommar skor :P sen träffade jag på en kompis om jag träffade ganska så mycket när jag var i söråker så det var as kul att se henne igen :D haha minns en gång då jag var där så åt vi popcorn och kollade på my little pony :D och att hennes stora syster tröck upp mig på hennes häst :D hah ^^ saknaaaaar ~

men ja det var nog bara det :D ^^
men ska sticka iväg nu :)

Cya♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback