ingen nöjd tjej idag...

Sitter och väntar på att maten ska bli klar ^^

gick bara på en lektion idag :/ mådde lite illa innan jag gick och la mig sen när jag vaknade var det värre så gick dit och sen var det ju skolfoto... seriöst kan man bli fulare eller?!? det blev jätte hemskt och ja.. haawa hemskt hemskt hemskr HEEMSKT!! aja gjort är gjort.. skulle aldrig varit med.. men då skulle det bara vara tre stycken som stog där ^^ ahahah vi är ju den största klassen :P fast egentligen är vi sex stycken i media menmen skit samma ^^ är iallafall ingen nöjd tjej idag, eftersom illamående och skolfoto... haaw



men nu verkar maten vara klar sen ska jag kolla på Devil beside you sååå himla braa älskar den :D




byebye♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback