Hemma i domsjöhålan^^

Kom hem för ett tag sen men är nu i lilla hålan.. haha får sova själv inatt ;( hatar att sova hemma.. trivs inte..
inget fel på mina föräldrar dom är bäst, men gillar det inte iallafall inte att sova själv..

menmen eftersom älsklingen jobbar så for jag hem ist för att sitta där själv ^^ haha också att mina föräldrar inte glömmer bort mig :) haha

men iallafall så på hem vägen plockade vi upp madde för hon skulle ut till sin häst för att hon hade inläpp idag så då följde jag med dit med henne och hjälpte till :) synd att vi skulle med bussen och att det var mörkt :/ för det är så himla mysigt att vara bland hästar :D haha och då det var en kvar skulle jag ta den och stog jag där och väntade på att madde skulle stänga och hästen ville gå och han var stor som ett as och det var hur lerigt som hellst så madde fick ta han :D  tycker stora hästar som man inte känner är lite läskiga men helt underbara djur :D

Hih just nu sitte jag bara i sängen och lyssnar på musik och det blir kanske några avsnitt av you're beautiful, är ganska trött så kommer kanske att somna snart också ^^ vem vet hah!

såå godnatt :) ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback