Hejhopp ^^

Har nyss hoppat ut ur ducheeen mysmys, blir snart mer myys med ♥ vi ska nog åka och hyra film och kanske ut till domsjö, stannar kanske där över natten :)

Sitter just nu och bara nördar massa musik :) och kollar runt på massa danser jag och josefine kan gör covers på :P vi har kommit på massa men det är bara typ extrema XD haha för det ser så snyggt ut men dom är väldigt svåra ^^ menmen :)

blir snart att spela lite fable 3, har dock fått köra om allt -.-' början är lite dryyg menmen :)


iihih sÅ söt :)




haha lite fult igår på skolan ^^ haha jag och josefine stog och dansade ute på skolan och massa typer gick förbi och kollade lite snett xd haha vackert :* men det var ingen farlig dans som tur va ^^ det var börja på girls generation - Oh såja :)

hihi men ska kolla vidare nu, plus att jag har fått skrive om allting typ 5 gånger -.-' för sidan vill inte vara på min sida idag.. haha ^^

Cyaa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback