God natt :)

Har suttit och kollat på några avsnitt av you're beautiful :) såå awsome ♥
och har nyss duschat  ^_^

måste dock gå och lägga mig snart... så man kommer upp skönt att man slutar halv 12 på fredagar :D
ska nog kolla klart på avsnittet innan jag soveer ^^ 

hahah får inte sova med hörlurar på nätterna :/ .. haha så får ligga och lyssna på älsklingens ljuva röst medans han spelar med sina kompisar xd haha bara han inte skriker som han brukar göra då det går åt helvette :o haha då får han en smäll eller två :D hah näråå ;P 

nä nu ska jag kolla klart på det dära sen lägga mig och bara vänta på att älsklingen ska sova så man får mysa ner sig riktigt med honom (a) Älskar diig bubbas ♥

hihi ;P




^^

Cya ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback