Det var ett tag sen ^^ ♥

Har ingen dator så fick låna mammas dator nu, egentligen ska jag lägga mig för det känns som om min migrän är påväg tillbaka... plus att jag måste duscha, haha min pappa kommer att döda mig ^^ han ska upp om 5 timmar..

men ja det har ju inte hänt så mycket som vanligt, inget jag kan komma på nu iallafall tpy bara att jag har vaarit med min älskling och filmkväll med nåra stycken sen bara massa mys men gubben ♥

Idag blev det bara en halv dag för mig gick till mitt möte på skolan sen for hem vid halv 12 tiden pga min migrän, då älsklingen kom och hämtade mig så åkte vi och köpte suchiiii ♥ och kollade lite på tv.n medans vi åt ^^ sen gjorde vi inte så mycket mer, jag åkte hem för att städa åt marsvinen sen skulle jag ut till älsklingen igen men det bev inte av :(

Och just nu är jag jävligt less och vill bara försvinna...
allt känns som om allt kommer gå åt helvette.

Är jävligt trött och less nu så ska springa och snabb ducha sen sova!
så det kommer nog inte komma nå inlägg på ett litet tag eftersom är datalös ^^


Btw förra veckan gick lilla candy bort ;(
Det är min älsklings hund som blev 14 år, det var jätte jobbigt att vara där;(
det var så svårt att se dig bli svagare och svagare och dåligare och dåligare :(
så det var en vädigt jobbig vecka, och att allt gick så snabbt från att må någolunda bra till då du fick somna in;(
är väldigt glad att du fick somna in i hemmet och inte på djursjukhuset ♥
haaw men vila i frid illflikkan♥♥ loveu♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback