Dålig uppdatering!!

Har inte haft orka att skriva något menmen, sitter nu i skolan less som ett as..
blev hemma igår hade ont i huvve plus att jag råkade försova mig så det blev att vara hemma istället.
 
Igår så hände som sagt typ ingenting satt och kollade klart på Coma as bra men as läskig, det dåliga var ju att det var så dålig kvalite :/
sen for jag och älsklingen på affären och köpte mat sen satt vi och myste med en film :) Super 8 den var faktist väldigt bra ^^

Och i helgen var vi ju hemma hos mig, och föremesta så städade jag för vi skulle ta upp en ny säng till mig!
det var ju meningen att vi skulle kolla på film men då kom pappas och mammas kompisar så då blev det ingen film men på söndagkväll så kollade vi på red riding hood tyckte den var awsome ^^
älskar Amanda seyfried :D  hon är awsome :)




Funderar också på att färga mitt hår snart men vet inte vil´ken färg ^^
funderar på ljus brunt med blonda slinger :)
orkar inte ha svart och vill inte ha blont för man får en sån äcklig utväxt och då färgar man om och om och om och sen ramlar håret av :D haha nämen det sliter skit mycket på håret och ja så bättre om jag tar ljusbrunt för det är ju nästan min hår färg såja :)

men nu måste jag pluggich ^^

Cya♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback