Vakeen

Är vaken nu och kom inte till skolan idag helller... kuk.. men ska försöka komma upp imorn, vaknade tidigt idag och höll mig vaken även om mina ögon ville bara stängas och somna om men ikkeråå ^^ så förhoppningsvis somnar jag i kväll och kommer upp och har dom dygnsryttmerna fast det är ju lov nästa vecka xd så kommer vända på dygnet då igen sen kommer det bli samma visa igen -.-' hahah suck..

och inge bra på tvn heller, har ju bara 1,2,4,6 här uppe hos mig -.-' suger rejält bara massa kassa pogram oftast. Ska snart göra nått och äta åt oss, sen ska jag ju fortsätta städa idag om min huvudvärk kan försvinna :/ jag har tydligen börjat spänna min käke under tiden jag sover och ibland när jag är vaken och ibland kan jag inte slappna av i den :( haaew, men ska ju till sundsvalls tandläkare för mina visdomständer, dom ska tydligen rönka och kolla lite, men både mamma och min pojk skrämmer upp mig och säger att dom ska sprätta upp mitt tandkött och och slita ut tänderna som inte ens har kommit fram än... hahha isf kommer jag att döö.. för jag har inte 2 stycken utan fyra, så det är inge kuul..  så då kan man ju höra med dom om mitt spännande i käken :P haha kommer väll få en natt tandställning igen -.-' BLÄÄH men men ser väll vad som händer :)

Och på söndag blire vinter tiid ju :D haha myyys med vinter, bara kylan som är problemet och känns som om det kommer bli en lika kall vinter som förra :/ fast förra året slapp man ju lite kyla med tanke på i japan vare väldigt varm på vintern :D haaw vill tillbaka diit :)  så himmla fint och lungt även om det kryllar av tusen stycken människor runt omkring en XD väldigt knaaas :P

men ska lägga mig ner och dö lite granna Cya :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback