Sjuk less

Är sjukt less så tänkte krypa under täcket och sova, måste komma upp tidigt så jag hinner duscha för orkar inte springa ner och göra det nu för då kommer jag att ha 80-tals frilla när jag vaknar ^^

fick också nyss reda på att det är ett par pippisockar är påväg till mig xd haha sötmormor man har :D ♥ och imorn kommer mina efterlängtade hörlurar :D
 HAPPY FACE :D

Var hemma från skolan idag för hade värdens hämskaste migrän igår ;( och hade lite ont idag med plus illamående... haew

imorn efter skolan ska jag dra ner på stan och lämna igen en grej,hoppas det går dock att lämna tillbaka den ^^
sen ska jag köpa en present till älsklingen som fyller år om 6 dagar :P snart 5 med tanke på att denna dag är snart nästa dag :D hahah vakert, men ja ^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback