Sims3 pets :)

Ska snart spela sims pets :D dock äre laddat hem men förhoppnigsvis kan jag köpa det nån gång i livet ^^ då det har blivit billigare och ingen annan spelar det :P så får nöja mig med nerladdning dock inte lika bra då man inte har allting samma men det skiter jag i ^^

så nu sitter jag och äter en macka och väntar på att älsklingen ska hjälpa mig :P

snart blire domsjö också :D vet inte om vi övernattar där men det ser vi väll annars blire bara att vi äter ochkolla på någon film eller om älsk och min bror sätter sig nere och spelar xd hah och jag ska skyta och visa upp min nya dator föf mina föäldrar :D hahaha stöörd :P

men ska hä på en film medans jag väntar :P

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback