Prupp

Blev ingen promenad blev städning istället :)
blev klar inne på min toalett så nu ser det bra ut där inne allting är rent :D

sen så började jag inne i mitt sovrum men blir inte riktigt klar ^^ orkar inge mer :P så ska nog ta lite glass oxch lägga mig och kolla på film med min fina pojk :D

så det blir mer städning imorn så förhoppnigsvis blir jag också klar med mitt tvrum :D
sen hallen sen blire att ta upp mamma och pappa så dom får bära ner allt som ska slängas och ta upp ett nytt bord som jag ska ställa tvn på sen så ska jag mublera om i tvrummet :P

herå!

Kommentarer
Postat av: Vikkipedia - Hobbyfotograf

Då hoppas jag att det blir många filmkvällar där! (: <3

2011-10-26 @ 20:46:58
URL: http://vikkipedia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback