nånting

Ska snart på sminksak med mammi :D ♥

och just nu gör jag inte så mycket bara sitter och försöka hålla mig vaken :P är aaas trött, så ska snart gå och fixa till mig medans jag väntar på att bli hämtad :P

kom någolunda i tid imorse :D fast har ju ingen dator så hade ingenting att göra ^^
hoppas min skoldator går att fixa utan att han ska göra något som gör att jag inte kommer kunna få ta datorn med mig då jag har tagit studenten för crisse ska få ta den då :P

men jag tycker det är konstigt om jag inte får ta med den eftersom vafan ska dom ha den till senare :/ alla har ju datorer och den dära datorn är bara skit men den funkar om man bara kollar internet på den ^^ men ja får hoppas på det bästa :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback