nanana

Idag har det inte hänt så mycket ^^ som vanligt då :P men ja bilderna från Make up store fick komma upp 3 dagar försent ^^ haha har inte haft nån ork att lägga in dom på datorn så men ja bättre sent än aldrig ^^
men det var verkligen trevligt att få komma dit och kolla och få massa tips :D

just nu sitter jag i min säng och funderar, det är en sak jag kom på,liksom jag har ju gluten så då om jag vill köpa mjukbröd tex frysta runda saker så kostar det ungefär 30 korner för fyra stycken medans vanliga som är lika dana kostar en krona styck :s så det är ju stor skilnad så då tänkte jag tänk om en hel familj skulle vara gluten :O det skulle kosta en förmögenhet för dom :S för inget glutenfritt är billigt :/ det är tåkigt att allt är så dyrt och det är inte så mycket i förpackningarna så ja, man får inte så mycket för pengarna eller hur man nu kan säga som ^^

nog med tråkigheter så kommer det mer tråkiga saker :P haha

men iallafall så sitter jag och lyssnar på musik och ska alldeles strax spela lite fable3, och en läskig sak som hände bara för en halvtimme sen :O jag var inne på badrummet och sen knackade det på min dörr så jag gick dit men då var det ingen där :/ hahha creeeeeeeeeeepy!! haha
Alltså uppe hos mig så det var dörren in till mig inte själva ytterdörren :/ hahaha WAAAAH!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback