mm,

Fick tillbaka min dator idag som jag fick lov att lämna in för den börja dampa igen -.-' haha men nu är den någolunda bra igen ^^

ska strax börja på nån konstig sak som jag ska göra ^^ fattar ingenting menmen ingen nyhet ^^

men igår så var det ju älsklingens födelsedag så vi var bara hemma hos han och åt mat och myste men det är egentligen det vi gör hela tiden xd förutom att hans föräldrar hade köpt tårta dåra men ja en så satt jag och spelade på hans xbox ett tag då han satt och spelade med hans grabbar på venten :P

så satt och nördade castle crashers haha så ja :P sen hände det inte så himla mycket, var mest bara myyys ♥


 
men måste börja plugga nu... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback