hejjopp

ligger här halft nyvaken -.-'
alltså seriöst skolan kommer gå åt helvete för mig...
liksom kommer knappt upp till skolan nå mer har ingen ork och kraft till att ta mig själv i kragen :/ jag orkar bara inte mer... allt skiter sig för mig..

tur man har den bästaste vid min sida iallafall ♥


Ska alldeles strax springa ner och göra nått åt oss att äta sen blire att sno mammas datamus och spela Fable 3 ♥

så just nu ligger jag bara här och lyssnar på en ljudbok :) sen senare idag tror jag att jag ska ta mig en promenad :) vet dock inte vart jag ska gå ^^ har ju en speciell väg i järved men inte här i domsjö men iallafall så MÅSTE jag städa här hemma.... ser ju förjävlit ut.. haw suck

aja skriver mer sen ;) Cya









Kommentarer
Postat av: Vikkipedia - Hobbyfotograf

Söt unge!!! <3

2011-10-24 @ 22:08:57
URL: http://vikkipedia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback