Bästaste filmen!!

Sitter just nu och kollar på den bästaste filmen som finns :D
Nightmare on elm street 3 :D:D:D 

 

Har nyss också kollat klart på Kråkguldet :P det är en gammal julserie som min pappa kollade på när han var jätte liten :P, fast under den så hoppade jag från tvn och filmen för skulle se 16 and pregnant och jersey shore :)




HIhi så ja :)

blev ingenting igår :/ hade ingen ork för det var massa saker som hade hänt såja :/


Har tusen tankar i mitt huvve just nu, sånna som jag hellst vill slippa...

Har ju slutat självmant med mina tabletter men ska nog börja ta dom igen, skiter i hur folk ser på folk som tar massa tabletter, men det är så det är för vissa, det är liksom ingen som väljer det själv så det är bara inse och acceptera, som sakt ingen väljer att må dåligt... 
Så ja ska se om det blir bättre.




Idag åkte jag och älsklingen in till stan för att kolla på nått min bror hade gjort, det var väldigt coola grejer där :P sen gick vi runt lite granna och jag skulle gå och kolla på skor så men då fick älsk gå iväg för att parkerings tiden hade gått ut sen då jag ringde honom så hade han ist åkt iväg och köpt suschi så då sket jag i att kolla för vi ska ju ändå till birsta/ikea snart så, mycke bättre att handla där än här i lilla hålan :P haha så sa hejdå till mina föräldrar och farmor som också var där sen så åkte vi hem och åt och kollade på film ♥
sen gick han till datorn igen och jag har nördat massa filmer och tv XD hahah, Imorn kommer hans föräldrar hem från paris :) hoppas dom har haft det jätte trevligt :D

och snart äre älsklingens födelsedag :D vet inte vad jag ska köpa åt han eftersom han inte säger vad han vill ha -.-' haha men funderar på en sak men vet dock inte men måste nästan bestämma mig nu eftersom det är väldigt snart :) mohaha han kommer hata mig :D ♥


haha närå;), men ska ta och fortsätta kolla på filmer :)

Cya♥


Kommentarer
Postat av: Vikkipedia - Amatörfotograf & Webdesigner

Puss på dig vännen! <3 Du vet vart någonstans du har mig! (: <3

2011-10-05 @ 05:10:21
URL: http://vikkipedia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback