Vakeen,trött,sjuuukling ooooch slut på oboy :(

Hej hopp vaknade för ett litet tag sen utav att Emmelie ringde mig och var prat sugen innan hon skulle till jobbet :) så vi satt i 46 minuter tror jag :) haha men ja snart ska jag och Humi åka ner på affären för att köpa oboy :) det är helt slut ;( haw så ja, så nu sitter jag bara och väntar på att han ska spela klart gamet han och hans kompisar sitter och spelar, sen åker vi :)

Så ja denna dag blir ännu att bara ligga och dega :/ haaw som sagt så kunde jag inte gå till skolan idag heller :/ hhaaha dom kommer att döda mig (a) men aja som vanligt fattar dom ju ingenting och det förvånar mig inte ^^ viste redan om det, dom tror att dom fattar men dom fattar inte ett piss :)

men ja,, jag ska hitta nå mjukis kläder att hä på mig nu :)





såå Cya♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback