jadu!!

Följde med på affären med min bror och jocke :P
köpte julmust och räkor :D

sen blire myys med min pojke med film med crisse och jocke :D

ååååh vill ta håål i hela ansiktet XD haha nämen ^^
var ju inne i min period, då jag tog hål i läppen som jag saknar jätte mycket sen planerade jag på att ta hål i tungan men hade aldrig modet, hatar nålar så ja ^^ men sen tog jaag bort i läppen sen tog jag hål själv i läppen i samma hål fast det hade ju växt igen då ^^ men nu vill jag ta hål igen!! såå jobbigt eftersom min pojk inte gillar det så vet jag inte :/  nu låter det som att jag är en rövslickare det är bara det att jag accepterar att han tycker den var i vägen, jag skulle nog ha tyckt likadant ^^

Sitter iallafall nu och kollar på idol :) och snackar lite min min kompis :D ♥

iiih jag är så glad och hoppas på att det kommer att bli som vi planerat och lääängtar :D
kommer bli bästa,mysigast,hur kul som hellst !! ♥♥♥
hoppashoppashoppas :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback