lalala

Haw har ont i min mage :/  bläääh hatar magvärk.. haw men ja, har nyss suttit och spelat lite Fable 3 men är för trött för att spela så spelade bara i en timme tyyyyp ^^ så nu kollar jag bara runt på datorn och tråkar, funderar på om jag ska fortsätta kolla på en serie eller så vare en film jag har glömt bort xd har även glömt bort vad den heter -.-' eller vänta nu kom på precis XD haaha när jag skriver låter det som om jag snackar med mig själv eller nått xd allting låter konstigt det jag skriver :3 haha men ja som sagt så heter den " Loft " och är en japansk horror/thriller film så ska nog fortsätta kolla på den nu :)

söt Izor♥





och lill morfar kom med också ^^ Izor tyckte att moffa hade lite väl för skitiga öron så han hjälpte till att rengöra dom :P♥





den dära var ju skit smexiig -.-' haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback