Jag gillar det!!

Ska snart åka med min vackraste pojke till djurmagasinet, måste ha mat till mina marsvin ^^ nu när jag har fått studiebidraget så kan jag betala nu så inte pappa blir galen på mig för betalar allt för dom som han egentligen inte ska men så äre nu :P haha så tänkte betala den hära gången sen tänkte jag köpa lite smått och gott till dom :) haha så ja så sere ut :)

så ska gå och klä på mig och sätta upp mitt äckliga hår :O vet inte hur jag vill ha det som och jag vill färga det men som sagt vill ha ljusare brun färg men är ju mörkare i topparna så är lite tveksam än om det kommer att ta nånting där :S haha haaw får väll vänta ett tag till... tror jag måste göra det hos en frisör men det har varken jag eller mina föräldrar råd med så det får ju vänta så om kanske 1 år så får jag det färgat så det kan få se frächt ut :D hahaa men ja ska fixa mig nu :3


(rubriken har inget med inlägget att göra) :P


herrå!!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Inte färga håret själv, kom ner till Söråker!

2011-11-04 @ 17:46:12
Postat av: Caroline

men ni ska ju inte behöva betala för det :o ni betalar ju redan mina kläder :p



Kram!

2011-11-04 @ 18:36:02
URL: http://carolinniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback