I have a fear of the dark..

Haha fiin rubrik ^^ men det är ju sant att jag är väldigt rädd för mörker ^^ men ja iallafall så kan jag inte spela nå sims på min dator verkar det som ;( det värkar vara nå fel på då man har laddat ner det-.- så nu när jag och min pojk var hemma hos mig och åt så letade jag upp mitt gammla spel (mormors) spel till dagbarnen hon hade förut (a) har haft det i ett par år nu xd men det är iallafall Ronja rövardotter :D (Vuxenpoäng till carro) ;) hahaha så ja sen idag så var jag faktist i tid till skolan :D inte en minut för seen :D *STOOLT* haha nämen ^^ kanske var för att älsklingens pappa var så snäll och körde mig :D för han började tydligen senare idag så då sa han att han kunde köra mig så ja :D sen hade jag bara en lektion, sen tvingade jag pappa att komma och hämta mig och köra mig hem till min lilla sovande prins :) ♥

och fick ett samtal från the studio i umeå i onsdags tror jag, så då ska jag hitta nån/några som vill följa med mig dit, liksom varför ska man inte ta chansen när min kompis var så knäpp och tipsa dom om mig då hon var där.. hahaa :D värkar många som har varit där :P tyyp alla har massa bilder från sånt dära ^^ men ja man lever bara engång,dock HATAR jag att vara med på bilder menmen som sagt man lever bara engång :D

Försöker få med mig grabben min men han är en sån meeees :P ♥♥♥ kanske kan hota han med massa saker eller massera han då brukar han bli snällare (a) så kommer kanske få med han ändå ;) haha kommer få värdens muskligaste händer, :D


Fick se familje kortet man tog på Therese och Roberts bröllop!! OMG vad hemskt det var på mig :( fast det blev ingen shock derekt viste redan att det skulle se förjävligt ut på mig .. haha :P


men nu ska jag roa mig med nått ^^







Cyaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback