HAHA

HAHAA jag döör XD
Idag på sista lektionen så råkade jag ta en liten power nap XD
och jag vaknade upp flera gånger utav att jag snarkade ... hahaha omg såå fult XD
men som tur va var ju att ingen hörde :P tror det bara var verre som hörde mig ^^

hahaa så ja, det blev en liten tupplur i kanske tio minuter :D
fast jag fick bara sova i en halvtimme inatt :)

MEN jag kom faktist i tid imorse :D
så stolt över mig själv ^^ haha

men nu ska jag städa men egentligen har jag ingen ork och jag håller på att frysa ihjäl och vill egentligen bara krypa ner under täcket :/ men får ha på mig hello kitty morronrocken ist :D

så ja hare bra :D






Fina näsborrar va :D

jag tycker dom är sexxxiie iallafall :D

Kommentarer
Postat av: Maggan

Va bra att du gick till skolan!

2011-11-07 @ 18:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback