Grattis Per :D

Idag har jag,Humi och Julle åkt runt på stan först plockade vi upp deras pappas smörgås tårta sen en annan tårta på ett annat ställe sen gick vi in på dressmann och köpte en tröja sen köpte dom på subway en varsin macka sen så köpte jag en box på thai saken ^^ sen åkte vi hem till dom och åt och väntade på att han skulle komma hem sen fikade vi sen gick alla in på sina rum och spelade förutom jag då som satt och kolla på tv med per och kumiko :) ♥
så himla underbara människor :D

Älskar Humi och hela hans familj♥

Sen igår satt jag och Humi åå planerade massa saker som låter såå bra så att det kommer att funka :D:D iih blir så glad om det blir som planerat!! ♥
Älskar dig så otroligt mycket är så glad att vi träffades :D minns den 30 april så körde du runt mig och emmelie sen efter det blev det bara mer och mer ♥
Så vi får tacka emmelie :D hahaha så komiskt alltihopa :P men allt tänker jag inte berätta ;)

men ja nu har jag gjort oboy och ska spela Fable 3 sen duscha sen försöka sova så jag kommer upp till skolan ^^ känner mig någolunda pigg så, ska inte missa så mycket mer av skolan :) hahafast vet att jag kommer missa massa dagar mer pga en sak jaooo ^^ men ja :P





Skabbcarro..

och nej jag försöker inte vara nånting på sista bilden XD haha ser ut som om jag försöker vara sexig men ikkeråå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback