Freaaakadodle

Jag vet inte vad som händer men det är väldigt läskigt :O och eftersom jag är så paranoid och vet hur du är som, liksom alla ska tycka synd om dig så om det är det jag tror så ge bara upp ditt äckel!!

men som sagt kan det bara vara jag som har fel också så jag hoppas det annars kommer du få det tufft ;) mohaha nämen lev ditt egna liv för du vet inget om mig!! man ska aldrig vara för säker för den delen heller det kan ju bara vara jag som är lite väl för paranoid ^^


Haha ja mitt humör är kasst idag och jag hat tussen tankar i huvve så jag får ont!!

men ja kom hem till lilla domsjö för ett litet tag sen för måste städa åt mina marsvin och städa upp i mina rum.. haha och sitter och hoppas på att min älsklingspojk ska komma :)♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback