Bussen!

Sitter på bussen nu från umeå :) jag och mamma har varit på the studio och knäppt lite kort, och det blev att vi köpte alla bilder :d Haha nu kommer inte pappa att bli nå glad iallafall (a) , så ska kolla om nån blev bra som man kan lägga upp hära då :p och det är ett under att jag och mamma hittade både dit och tillbaka även om det inte är SÅ himla svårt men jag har fått mammas minne och jag glömde typ bort så om jag skulle ha gått själv så skulle jag ha gått fel x} Haha menja ibland äre så för vissa x} Hah, när vi kommer hem blire nog att jag,Humipojken och crisse ska ut och äta :) men skriver väll mer senare då jag har min dator ^-^ och då kommer nog en bild upp från idag! :) så Cyah <3 såg nyss en unge som petade sig i näsan och åt upp den :-o:s huvvah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback