söråker

sitter hemma hos mormor och morfar i söråker

ska få klippning i present av dom så ska klippa mig imorrn :D

kanske kommer hem imorn på kvällen för måste städa hemma hos mig -.- hahah

så inte mina flickor får sitta på en soptipp XD

nämen så farligt ser det inte ut (a)

eller så blir det att jag åker hem i övermorn :)

 

trååååk att få sova själv inatt :( bajs att du ska vara sjuk din prupp :*

hihi :)

 

kollar igenom min mapp som jag har haft i evigheter

på denna gammdator xd hittade en gammal bild XD

omg det är så hemskt att kolla på gammla bilder -.-

hihih får bli en liten bild XD

fast den blir ju ändå större om man klickar på den -.-
ahahaha aja skitsamma :D
tro man ska gå och kolla på film eller nått :)

herrå :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback