Vaaarmt

heeelvete vad varmt det är idag :O


har inprincip varit vaken nu i två dagar xd
seeegt ^^

kommmer nog att somna snart ^^

har nyss kommit hem tiill elski och han har inte sovit nånting i natt heller xd
så vi båda kommer slockna snart :P


synd att man kommer sova bort alla fina väder ^^
men ska försöka sova bara i nå timmar bara så kan man troligtvis gå och lägga sig i någolunda tid ikväll :)

vi skulle egentligen följa med min familj ut och gå nånstans men jag skulle ha dött för både värme och tröttheten :) (y) hahaha

men det skulle ha vart as skönt :o :P

ställde mig att baka mitt i natten för jag skulle hålla mig vakenför först skulle pojken komma hem till mig men det blev massa knas men iallafall gjorde jag rulltårta,chokladrutor och för första gången gjorde jag hallongrottor ^^ vet ej hur dom blev xd vågar inte tästa :) dom andra får göra det (:

idag tar massa studenten så gratttis till er :)


skulle egentligen åka och kolla på då amanda tog studenten men eftersom vi skulle egentligen dra iväg så kunde inte men egenligen så skulle jag ha kunnat ^^
haw dålig kompis -.-'

haha, ikväll åker bror min till umeå för att packa alla sina saker från lägenheten så ja
kommer bli lite tråkigt nuråå :/ men som tur är blir han inte borta länge :D

hahah

men nu ska jag sticka så alla får ha det så bra :D

see yaaah ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback