Tråkiigt

Jag är rastlös -.-

vill att det ska vara fredag nu så man gör ngt ^^

Blir mjällom för oss med min familj och mormor och morfar med massa annat folk som bor där :)
mysmys, vi blir där en natt sen tillbaka till att inte göra nånting annat än att bara längta till 20 juli :D
tror det var det datumet vi åker till göteborg :)

sen nu efter midsommar blir det kanske att
jag,älsk, emelie och peter åker upp dit och lånar sjöboden :D

Iih hoppas ingen av dom jobbar skulle vara as mysigt
då blire grillning,fiskning,nån cider kanske och film med massa mys :)
så ja, hoppashoppashoppashoppas :P

ska kolla på shaytards nu sen vet jag inte kolla på då pojken min spelar :)


see yaah ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback