Sjukling :/

haaw är en sjukling ;(

har feber och allt :/

inge kul, tur man haar en pöjk som är här och tar hand om mig :D hihi ♥

jag kan ju som sagt inte skriva ngt inlägg bara då jag har mammas dator och nån enstaka gång på
 mobilen då,men bättre att skriva på datorn :)

eftersom jag har ingen dator nu så få sno mammas dator ibland ^^


så nu har vi allihopa kollat på the hangover :D
AWSOME film :)


åså åt vi mat på det :)
grillat !! :)

vet inte dock hur länge jag kan sitta vid datorn för snart kommer
 väll mamma inrusandes och slår på mig för jag använder datorn xd

haha :P funderar på att sätta mig och pyssla lite granna ^^
medans älsk spelar :)

har inget att göra där uppe -.- haha bara se på film ^^

kanske kan städa upp där och mublera om lite sen flytta upp wii så kan jag ju sitta och spela det :D

ahahahah aja men ska kolla runt lite till på datorn sen göra ngt utav det dära ^^ XD




*Epic bild* XD haha skojjs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback