Rolig kväll :)

Verre och Vikkan har nyss åkt hem :( dom kom hit så skulle jag fixa cigg sen så satt vi på min bakgård och snackade sen gick vi in och spelade wii :) sen tog vi mopparna på affären för pojken min ville ha ngt så då for vi dit och fixade det sen satte vi oss uppe på gene en snabbis och snackade där sen hem till mig igen för att spela mera wii :P och verre ägde ut alla -.- förutom i bowling där låg hon och jag ganska gämt ;) ^^
så det var en väldit rolig kväll eftersom mamma och pappa och brorsan for upp till umeå för att plocka ut resterna av sakerna ur lägenheten, så nu flyttar han hem igen :D hihi,

hahaa och det var en jävla kärring jävel som kom med en jävla unge som jagade mina katter ute och hon sa inte till ungen :S hatar sånt dära, mina katter höll ju på att skita på sig :o man såg ju hur jävla rädd dom blir och jag sa till hon att dom är rädd för små barn men den kärringen brydde sig inte :o och jag kunde inte heller källa på ungen eller säga åt henne för hon lyssnade inte på nått !?! kärringen sa åt henne en gång men det var liksom som om hon skulle säge *lilla gumman vill du en liten godis bit :)* ursch vad jag hatar sånt -.-'
seriöst idiot!! det var ju inte heller engång hon gjorde det...

aja vilket konstigt folk det finns...

URSCHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback