Omg

Såå omoget tror jag dööör xd

hahaha sött ändå :)
men hur vet jag inte ^^




hihi blev väckt klockan halv 6 på morron av älsklingen -.-
bara för att han inte kan sova xd
hahaha gullungen min och jag är bara sur på morron ♥
men älskar dig ändå♥

just nu ligger jag och inte gör ett skit, måste snart springa iväg på äffären för vi har inge cigg ^^
och typ inga pengar heller (a)





Ibland undrar jag varför vissa människor bara tänker med en pytte liten bit av hjärnan :S
Det hjälper ju ingenting,bara bullshiiit...
seriöst ni fattar fattar ju ingenting, tror liksom allt är okej men det äre inte, hmm..

waah blir så irriterad att det ska vara så jävla svårt att fatta..



Idag blire till att ta hand om min lilla sjukling♥
så han kan bli frisk nångång, han ska ju börja jobba ganska snart så vore bra att ha varit frisk ett tag. :)

så jah funderar också på om man ska gå ut och gå idag :) så man inte bara ligger inne hela tiden :)
fast har dock inga bra skor till det här xd menmen vem bryr sig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback