migihhi

Har nyss klippt mitt lilla marsvin skype :)
han har så långt hår där bak så han luktar piss hela tiden ^^

så nu är han nakeen :D

skojjs :)

sitter här och inte gör nånting :)
ska snart gå ner till grabbarna och kolla på vad dom gör för någe :P

vet inte vad jag ska skriva om ^^

för det har inte hänt nått idag

vi har bara sett på film och skjuttsat en kompis och hans kompis till gottne :)

så det blev en liten road trip :D

haha nämen :P


sitter och kolla på en liten mysko film xd hahah
vet inte var den heter men den är iallafall lite mysko :P


ihihihii snart blire göteborg :D ♥♥
lääängtar sen i augusti blire stockholm:D ♥

i en helg med mamma pappa farmor och älsk :)

mamma pappa farmor ska bo på clarion medans jag och älsk ska
bö på ngt annat en bit bort -.- haha men det sägs vara ett bra hotell :D

annars skulle vi ha fått bott på globen :D
men ikke då :P

haha men blir nog bra det :D

längtar as mkt till det med :D ♥♥

men nu ska jag gå ner och kolla på film med dom :D

herrå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback