Idag från midsommar ^^

hahaha skulle ju skriva om midsommar xd

haha aja 
 

 det började med att vi åt, och sen gjorde jag en grogg och satte mig ner vid dom andra och prata sen blev det efterrätt och min pojk blev sängliggandes :/  för hans laktos har kommit tillbaka och det var glass med maränger,chockladsås och jordgubbar och med 2 öl och 2 chottar sen det dära inte det bästa för hans mage då :( så det blev en tidig kväll dvs klockan 9 då ^^ men sen senare vid 12 så var det bättre så då gick vi och kollade på en film som gick på tvn sen efter den gick vi och la oss :)

sen nästa dag for vi ut med båten och fiskade men det hände ingenting så vi tog bilen till ett ställe och fiskade där i stället, jag fick upp en mört men det var den största sen fick min bror upp 10000 samma sak med älsk och dom fick en liten jädda men den släppte båda gångerna så jag satt där och tjura över att jag fick bara en ^^ hahaha
sne for vi tillbaka till stugan och åt mat och sen åkte vi hem igen :D

sen då vi kom hem så kom en kompis förbi och satt och spelade lite street fighter och sen visade pojken min ett spel för han sen råkade jag att somna (a) haha

och idag har det inte hänt så mycket vi for hem till domsjö och åt sen klippte jag gräsmattan sen åkte vi tillbaka till järved :) och fick marängtårta av hans föräldrar :)

och lillbubbas börjar bli sjuk :/ haha han och min bror har blive smittad av min morbro :)
haha


Hahah omg :O såg dessire eller va fan hon nu heter, men iallafall såg hennes musik video :S
helvete vad dålig den var, haha tänker inte lägga upp den vill inte ha sånt skit på min blogg XD

hahahah nämen

sitter och funderar på vad jag ska göra nu :/ haha ska väll ta och spela lite street fighter eller nått ^^
ska iallafall äta lite kräm och lyssna på musik :D haha

seee yaah ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback