Hejsan

Sitter här och inte gör nånting ^^ funderar på vad man ska äta till frukost när det inte finns nånting som är glutenfritt att äta här hemma -.-' hahah

Åååh vad less jag börjar bli på mitt hår :o så jävla skabbigt,äckligt,slibbit och långt...
Hatar deeet, vill inte heller ha kort men inte långt heller-.- eller så långt har jag inte men det känns som så då det bara är xd plus då man inte gör nånting med håret nu för tiden ^^ så kommer ju mina självfall... inte kul ser ut som om man har en stor tova i håret.. hahaha är så less på det åså min jävla lugg ^^ när jag sätter upp håret så får man inte med luggen så den ligger äckligt kvar ^^
hahaha nog med klagomål nu :p

vet inte vad som händer idag riktigt kommer vara som vanligt, Jag kommer sätta mig vid datorn och kolla på ngn film eller kolla bara runt sen kommer jag att somna och sova bort hela dagen även om jag har sovit på natten med :s vet inte vad som är feel men mig nuförtiden!?! 

så ja ^^ ska försöka hålla mig vaken hela dagen ^^  wish me luck :D haha skoja men nu ska jag gå ner och fixa nånting och äta till oss nu!


Hare bra allesammans :D

seeYaah ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback