Haaaw

Somnade igår igen -.-' hahahaha kan inte hålla mig vaken hela dagen nu för  tiden :o
knepiknåp ^^

ligger baara här i soffan och lyssnar på musik funderar på att kolla på  en film blir jurassic park 2 isf ^^ såg aldrig den förut ^^ mihiiie 


håååh vill ha pengar ^^ har inge pengar till nått :s 

men iallafall igår så kom amänka hit en stund trevlans trevlans
så vi satt och snackade en  massa ute sen gick vi upp och kollade vad min lillpojke gjorde sen gick vi ner och kollade på en film sen for hon hem och sen dog jag ^^ sen blev jag väckt, för vi skulle kolla på en film med min bror :) sen blev det sängdags igen :) såå idag ska jag klara av att vara vaken :D  sa jag igår med men slocknade ändå ^^  Nu är det inte så länge kvar tills vi ska till göteborg :D :D :D Iiiih kommer bli asmyyyyys :) ♥♥
lääängtar :D ♥♥♥ blir nog inge stockholm för oss :/ vi kommer fara och ta en stuga i norrfällsviken ist :D blir mer mysigare då och bättre ♥♥ kommer bli stockholm senare istället :) hihihih såå jaa ^^

hoppas det blir skara efter brölloppet ♥♥

hihhi see yaah

ska kolla på film nu ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback