Fable 3

Hahaha har suttit och spelat Fable 3 hela dagen tyyp :)
fick sno älsklingens dator för spelet hackade för mkt på min så då flyttade vi över hans spel som han spelar på min, så då tog jag hans. hihih det är ett as kul spel :D fast jag är inte så bra på såna dära spel menmen ^^ har ju en som har redan spelat det så då äre bara att fråga han :D ♥

detta spel ska jag klara ut :D





Finns att välja mellan en kille och en tjej och jag är tjejen såklart :D haha skoja ^^

men iallafall är det ett as kul spel :)
Det går ut på att man är en prinsessa/prins och har sin bror som kung och alla invånare hatar honom så man ska fara runt och fixa massa saker och välja mellan att vara god eller ond :)
sen ska man bli drottning/kung så brorsan får dra åt helvette :D

haha det är typ så man kan berätta det ^^ hah är as kass på att berätta saker ^^

hihihi, Idag har jag lekt med min lilla granne Maja som är 4år :P hon är såå söt  :) och hennes lille bror som är snart 1år och heter Grim as coolt namn :D så hon och jag satt och gunga lite tills jag följde med mamma och hämtade upp min bror sen åt vi mat sen nu snart ska vi kolla på film alla förutom crisse min bror som har åkt till mormor och morfar för att jobba med morbro håkan :) 

så det blir bara mamma, pappa,älsk och jag :) ♥

Iiih på fredag blire mjällom trevlans trevlans :):) ♥♥♥
far allltid dit över midsommar :)
tur man har en pappa som ska bju oss 2 på läskeblask :D
fick vi reda på idag xd är fortfarande i chocktillstånd typ :) hahaha inte varje dag ens pappa bjuder på sånt :P

haha

ska se om vi kan byta dator igen så jag får spelaspelaspela :D:D:D

haha see yaah ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback