DET ÄR ETT UNDER :D

HAHA jag fick ta upp mammas dator på mitt rum xd haha

det är faktist ganska stort för varje gång jag petar på den så blir det alltid tjaffs xd

hahhahaha

så ja :P


nu sitter jag bara och spelar lite på facebok och lyssnar på då
min pojk spelar med sina kompisar :)

snart blire läggdags för oss båda :P

är ganska trött nu och måste vända tillbaka dygnet igen, och det kommer inte gå nå bra -.- hahah vänder det hit och dit :P

ikke bra :P

varför kan det inte hända massa saker i mitt liv som man kan skriva om xd

hahaha vill ha ngt som man kan skriva om så det blir intressant att
läsa min blogg :) hihihi




sitter och velar fram och tillbaka om jag ska gå på skolavslutningen eller inte ^^

vet inte hur veckan kommer bli för mig med skolan pga att dom inte ska göra ngt så vad har jag för nått att göra där??  ^^ fast får ju träffa mina kompisar och måste hämta ut min dator :P 
fast det är ju typ 3 dagar kvar eller nått xd jag vet inte :P

hhaaha ska nog dra mig till sängs nu :)

så hare bra alla :P

hejsvejjs :)♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback