Veronica

Har nyss kommit hem från verre, först kom hon hem till mig och vi gjorde ingenting satt bara vid datorn sen försökte vi få tag på min underbara josefine men hennes mobil är lite knas men iallafall for vi upp till susanna i stället, länge sen man var uppe vid jackt tornet^^ tror att det heter så men iallafall så  satt vi där och jag börja bråka med hennes katt och myste med hennes ursöta hund diddi, sen fick vi äntligen tag i josefine så då for vi och sa hej till henne också och snackade en massa, haaw har saknat henne massor♥ sen for vi vidare hem till verre och där satt vi och spelade sims3 nattliv eller vad det nu hette, sen dödade vi båda sen stängde vi ner och nu är jag hemma igen i gammdomsjö.. åååh vad jag vill flytta härifrån... höll i hennes 2 fåglar med ^^ den tredje hatade mig så vågade inte peta på han ^^

just nu ligger jag bara här död i sängen och lyssnar på musik..
och funderar på om man ska fortsätta kolla på silver fang och försöka sova...



Åååh seriöst orkar inge mer...
när ska det sluta ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback