blekfiiis ;)

HAhaha har iade ingen ork igår att skriva, hade ingen orka till att göra nått annat ¨än att bara ligga ner och döööö
hahaha men iallafall blire ett sent litet inlägg ^^

for hem till domsjö idag för älsklingen ska jobba så istället för att sitta där och dega som jag egentligen hade velat, ^^ slipp man sova ensam :( haaw vill ha diig här :(♥
men min mamma ville ha hem mig har inte varit hemma på as länge :)

hahha pappa ska iallafall släpa ut mig i håret imorn till bilen och köra mig på en badstrand för jag är för blek xd hahaha I'm a ghoooost :D så det blir badstranden imorn :)
sen ska jag se om man träffar nån senare och kanske lillgubbas :*
länge sen man var med flickorna :D hahaha blir väll att man träffar nån ^^
är så dåliig på att bestämma nått med nån ^^ ^

men iallafall den här kvällen har jag bara suttit nere med min brorsa och hans kompisar och kollat på massor och snackat på med massa saker :) det är typ det ända jag har gjort sen jag kom hem
och åkt på affären då men det är inge intressant :P


ska snart ta och sova. mitt huvve gör så ont ;(

så nu ska blekfisen sova :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback