kulkulkul :)

Kom nyss hem till järved, har varit ute meds verre och vikkan :)
började med att jag for hem för att äta och städa åt mina små stackare :( men hann inte ;(;( dåliiiig jag är ;(

så efter maten for jag upp till susanna och hälsade på henne, sen for jag träffade verre en snabbis och skulle fara hem igen till susanna med det blev för sent, Väldigt tråkigt :( får åka upp en sväng imorn med då jag har varit hemma och städat :) så istället for vi hem till lilla robin :)♥ 
iiiih var så kul att träffa den pöjken igen :D ci gjorde inte så mycket bara snackade om allt och inget :D  sen kom vikkan dit och va där ett tag med sen for vi och rökte nånstans uppe vid sjukhuset där älsklingen min jobbar just nu :)♥♥♥
kunde dock inte träffa honom :( han har ju inte sin mobil på vilket jag förstår XD 
men iallafall sen for vi ner på norra och fick lov att köpa åt vikkan xd sen gick vi in på sebylla och dom köpte strips och nånting och jag köpte en liten mjukglass :) och snodde lite stripps för att doppa lite i glassen (a)
sen ville verre åka hem så då skildes vi åt :)♥

det var den kvällen/natten de :P haha 

det var meningen att jag skulle hem först för att städa åt marsvinen men kändes lite drygt att åka in till domsjö sen ut till järved igen när jag liks måste hem med moppen imorn igen så pappa kan ta sig till jobbet imorn/idag :)

något drygt, hatar att köra moppe på dan :/ för mycket trafik xd bättre på natten :)

funderar på att sova nu så mitt ♥ kommer snart :D♥♥




haha en sak jag inte riktigt försår :S
det är skit konstigt menmen det är väll bara så med vissa människor :/

tragist..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback