miesst

Sitter här och inte gör ett piss ^^ lyssnar på musik bara, måste åka hem idag :/ älsklingen ska jobba så ska hem och packa och städa åt mina grabbar senare blire att träffa sandra :)♥ om det har slutat att regna så kommer vi glida runt i domsjö :D haha trist liv... nämen vi kommer nog bara sitta och snacka en massa ^^ palla skit domsjö ^^hahah men ja iallafall så kommer inte min älskling med till göteborg ;( TRIIIIIIIIST jävla bajs jobb.. haha hur kan man vara så dum att skriva på baksidan av pappret och uppochner utan pil när allt ser lika dant ut ? kunde slutat illa om vi inte upptäckt det :O liksom att han helt plötsligt inte dyker upp sen ringer dom och då är han i göteborg och ska vara där ett tag liksom :O så ja det sket sig men pappa sa att vi skulle få åka nån annanstans eller nått iallafall få hitta på något för dom tycker det är tråkigt de också :/ så ja kommer åka dit själv :( kommer inte bli lika kul.. det ända som kommer att vara roligt är att jag kommer få träffa robert och min faster som ska gifta sig och mina små kusiner♥ nathalie och isabelle :) dom är så otroligt söta♥♥ så ja det är nog det ändå positiva sen kommer det vara så tråkigt att inte ha älsklingen med sig ;( kommer sakna han jätte mycket sen då jag äntligen kommer hem så jobbar han -.-' suck så ja det sög ju det med men det tråkigaste hära är ju då att inte han kan följa med :(

hahha vet att jag är negativ men ingen vet ju hur allting ligger till, liksom att jag tycker det ska bli så tråkigt att vara där och allt menmen inget jag ska ta upp här...

SRKIVER MERA SEN :)♥

see yaah ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback