inge intressant som allt annat ^^

Skulle vila mina ögon igår i en eller två timmar men blev tolv -.-'
haha sen väckte älsk mig och sedan somnar han och jag ligger vaken..
väldigt snällt fast somnade faktist en liten stund där efter ^^

men har legat vaken hela natten och är vaken nu ^^ (ganska uppenbart)
men ska försöka hålla mig vaken hela dagen så jag slipp ligga vaken hela nätterna
imorn blir det birsta ska få en klänning av mormor till bröllopet♥

vet dock inte vad jag ska göra av dagen då jag liks är vaken xd
troligtvis bara häcka som vanligt -.-' haha det jag är bäst på ^^


åååh vill ha pengar♥♥
finns massa saker jag vill ha♥
haaw bara drömmar liksom som finns hos mig^^

aja seee yaaah ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback