♥underbar morron♥

Blev upphämtad av älsklingen imorse för jag var vaken då han hade slutat så, skulle ha stannat kvar där men tog bara med mig min väska och inget annat så åkte hem hit igen och ska åka ut dit igen senare antingen då han har slutat om jag är vaken men det tror jag för sov till 8 på kvällen (a) så kommer troligtvis vara vaken då.♥
eller så blire då han har vaknat ^^ hoppas på morron iallafall♥




men iallafall medans jag väntar på att klockan ska bli 7 så sitter jag bara och funderar på massa saker..
 och lyssnar på musik just nu äre en underbar låt med GACKT ♥


så idag har jag bara sovit och min mage gör fortfarande ont och illamåendet är fortfarande kvar så vet inte vart jag ska hä miig men fick en dunder tablett av älsklingen igår så blev lite bättre♥
tur man har nån som tar hand om en XD haha låter som en gammtant♥


aja skit samma, ska iallafall springa ut och ta en rök nu så återkommer senare ^^ 
 
see yaah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback