The car ^^

Sitter just nu i bilen och väntar på att få åka till therese och robert för vi har städat ut där vi festade efter vigseln,väldigt fint bröllop dom var så fina :) bilder kommer sen, för måste ta från mammas kamra eftersom min funkar typ inte -.-' bara på närbilder :s

vi kommer aldrig härifrån... haha dom är så seeeeega..
men dom verkar bli klar nu snart :)

saknar min älskling där hemma ;( vill ha han här ♥♥

 får hoppas att dagarna gå snabbt så jag kan komma hem till han :* ♥

men ska nog åka nu och vet itne om mitt internet håller så kommer sen med bilderna :) 

See yaah ♥


(och jag vet att jag är dålig på att uppdatera men just nu har det varit lite mycket runt omkring plus att det inte händer så mycket och sånt men jag jobbar på det ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback