stora bröst!!






Har precis kommit hem från birsta hittade dock ingen klänning ^^ ingen satt bra, plus att man har för stora bröst till alla man hittade -.-' tykker dom inte är så stora, ser alltid liten ut men idag ville dom vara stora XD

var väldigt jobbigt på birsta idag.. mest psykist, men iallafall så sprang vi runt där och jag hade jätte ont i huvve så höll på att döö.. och min väska på nått konstigt sätt vägde ett ton..

men hittade ju ingen klänning så det fick bli ett svart linne,rosa T-shirt, rosa strumpbyxor,en vit kofta och tre par trosor ;) (y) och har fått pengar till skor också, så ska in till stan senare nån dag, drygt^^
så jaa ^^  hittade skit snygga skor btw ^^ blid på dom kommer sen vet inte om jag har sladden med mig hit tror jag glömde den...


sitter hemma hos älsk nu iallafall, Mysmysmyyys♥♥
ska sätta mig och kolla på film och käka lite mat :)

see yaah♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback