Mysteriet på greveholm



Ligger och kollar på mysteriet på greveholm :) ♥
iiih så himla bra :D

och jag vill ha maaat ^^ hahaa.

Hat sovit läänge idag, sov till klockan 7 på kvällen (a)
Vi for hemifrån mig klockan 3 nånting tror jag, det var väldigt trevligt igår :)
först åt vi sen blev det massa film tittande nere hos crisse men jag satt inte och kollade :P
för verre och vikkan kom och hälsade på så vi satt och snackade sen gick vi upp på mitt rum och spelade wii :D
och åt popcorn och lite götta :) väldigt trevligt :P sen åkte dom hem och jag gick ner till dom andra :)

men nu hade jag tänkt fortsätta kolla på filmen :)

see yaah ♥


Kommentarer
Postat av: vikkipedia

Mysig kväll hade vi iaf, hihi! :)

2011-08-02 @ 15:16:59
URL: http://vikkipedia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback