Mjällom

Tänker bara skriva ett snabbt litet inlägg, för här i mjällom hörs det jätte väl då jag skriver ^^

men iallafall packade hela natten igår för ville sova med älsklingen så blev upp plockad klockan 7 sen åkte jag hem vid 3 kanske för att fixa det sista och köra mina marsvin till madde :)


trodde också att jag hade glömt alla mina sladdar men det visade sig bara vara en och som tur är har min brorsa en likadan ^^ men ja imorn bär de av till göteborg ^^ mot ovädret :3 får hoppas att det inte kommer nån åska dit för då kommer jag skita på mig :O och det står att det ska komma ganska stort åskväder tror jag, men ddet visade sig iallafall att det ska åska men får hoppas att det inte blir något :)


men ska försöka sova nu pappa börjar bli galen på mig ^^
eller bara sitta och kolla på ngt ^^ haha men

see yaah



Saknar min älsklingspojke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback